Conducere

Primar

MĂNĂILĂ DOINA

"De la bun inceput am fost constient ca Administratia Locala are obligatia sa propuna comunitatii programe pentru reabilitarea zonei. In aceste conditii, de cand mi-ati acordat increderea dumneavoastra am facut tot ce mi a stat in putinta sa modernizez aceasta comuna si sa o aduc la nivelul demn de a se integra in Uniunea Europeana.

Proiectele pe care le-am intreprins pana acum si cele viitoare sunt facute pentru a inbunatatii viata locuitorilor  comunei Dascalu. Aceasta strategie de dezvoltare locala vizeaza o perioada de 7 ani si poate fi realizata prin vointa dumneavoastra.

Va reamintesc ca scopul acestei strategii este de a demara si finaliza proiectele prin care vom reusi sa modernizam comuna din care facem parte cu mandrie.

Ca primar al comunei Dascalu va multumesc ca m-ati sprijnit pana acum si am incredere totala ca si de acum inainte vom forma o adevarata echipa si impreuna vom sarbatori finalizarea oricarui proiect evidentiat in strategia de dezvoltare locala."

 

PRINCIPALELE ATRIBUŢII ALE PRIMARULUI PE BAZA LEGII 215/2001 REPUBLICATĂ

 ART. 63 (1) Primarul îndeplineşte următoarele categorii principale de atribuţii:
a) atribuţii exercitate în calitate de reprezentant al statului, în condiţiile legii;
b) atribuţii referitoare la relaţia cu consiliul local;
c) atribuţii referitoare la bugetul local;

Viceprimar

BAICU MARIAN

PRINCIPALELE ATRIBUŢII ALE VICEPRIMARULUI PE BAZA LEGII 215/2001

a) Îndrumă şi supraveghează activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
b) controlează igiena şi salubritatea localurilor publice şi produselor alimentare puse in vânzare pentru populaţie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
c) asigură repartizarea locuinţelor sociale pe baza hotărârii consiliului local,
d) exercită controlul asupra activitaţilor din targuri, pieţe, oboare, locuri şi parcuri de distracţii şi ia măsuri pentru buna funcţionare a acestora,
e) răspunde de inventarierea şi administrarea bunurilor care aparţin domeniului privat al comunei sau al oraşului,
f) organizează evidenţa lucrărilor de construcţii din localitate si pune la dispoziţie autoritaţilor administraţiei publice centrale rezultatele acestor evidenţe
g) ia măsuri pentru controlul depozitării deşeurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizării malurilor cursurilor de apă din raza comunei sau a oraşului, precum şi pentru decolmatarea văilor locale şi a podeţelor pentru asigurarea scurgerii apelor mări.

Secretar

PREDA MARIA

PRINCIPALELE ATRIBUŢII ALE SECRETARULUI PE BAZA LEGII 215/2001 REPUBLICATĂ

Art. 116. - (1) Fiecare unitate administrativ-teritorială şi subdiviziune administrativ-teritorială a municipiilor are un secretar salarizat din bugetul local. Secretarul comunei, orasului. municipiului, judetului si al subdiviziunii administrativ-teritoriale a municipiilor este functionar public de conducere, cu studii superioare juridice sau administrative. Secretarul se bucura de stabilitate in funcţie.
(2) Secretarul unitatii administrativ-teritoriale nu poate fi membru al unui partid politic, sub sanctiunea destituirii din functie.

Contabil

TEACA MARIA